Reklamasjon

På A-Hjort har vi stor respekt for våre smykker, og vi tar alltid imot reklamasjoner med forståelse og hjelpsomhet.

Hvis uhellet skulle være ute og smykket ditt er gått i stykker, hjelper vi selvfølgelig.

Vi vet at smykker ofte har stor og spesiell betydning, og derfor står vi klare til å bytte til nytt eller reparere smykket ditt. Dette gjelder ikke for varer som har blitt slitt eller selvforskyldte skader.

Hvis du ønsker å reklamere et smykke, må du selv betale for returfrakten, men det er enkelt og greit. Det er viktig at du beskriver så presist og detaljert som mulig hva som er galt med smykket

Følg guiden vår her:

  1. Send smykket i den smykkeboksen du mottok det i. Husk å beskrive så presist og detaljert som mulig hva som er galt med smykket.

  2. Send smykket forsvarlig. Legg gjerne dette i en papirboks, boblekuvert eller en annen beskyttende kuvert.

  3. Vedlegg kjøperens fulle navn, følgeseddel eller ordrenummer.


Vi ønsker å gjøre det så enkelt for deg som mulig, derfor anbefaler vi at du benytter vårt returportal, hvor du enkelt kan kjøpe din returetikett.

Følg linken vår her for å lage din returetikett.

(Returer som ikke er sendt til denne adressen vil ikke bli behandlet.)

Les mer om vår retur- og byttepolitikk her.


Hvis du er i tvil eller har spørsmål om din reklamasjon, kan du alltid kontakte oss på e-post sales.dk@a-hjort.com eller ringe oss på + 45 71 99 36 30, så hjelper vi deg gjerne.

Når du sender en e-post, må du vedlegge et bilde av smykket som er i stykker, slik at det blir lettere for oss å hjelpe deg raskt.

Som utgangspunkt har du 2 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven, fra dagen du har kjøpt varen.